Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Чистка акумулятора та клем

Автор: Дата: 15.08.2019 Просмотрів: 937 Коментари: 0

Один раз на рік, багато виробників автомобілів і самі виробники акумуляторів рекомендують знімати акб з «насидженого місця», і робити генеральне прибирання. Це необхідно робити відразу з кількох причин. Але, як зробити цю операцію правильно, щоб витратити якомога менше часу і сил, розповість досвідчений технічний фахівець компанії Автоевротрейд. Він за свою кар'єру безліч разів робив цю процедуру, і завжди переконувався в її необхідності.

Що для цього потрібно?

Перед тим як відкрити капот, закатати рукава і запустити руки у нутрощі своєї машини, необхідно приготувати деякі інструменти і витратні матеріали. Вони допоможуть менше відволікатися від роботи, і зробити все за один раз:

- кілька чистих ганчірок, краще з натуральних матеріалів;

- розлучена в воді сода, приблизно в рівних пропорціях (3 столові ложки цілком достатньо для повноцінного чищення корпусу, клем і силових проводів);

- ключ на 10 і на 13 (як ріжкові, так і торцеві);

- велику плоску викрутку;

- спеціальна захисна мастило для клем, яку можна купити в авто магазині;

- будь-яка проникає мастило, краще балоні під тиском.

Цього цілком достатньо, щоб самостійно подбати про акумулятор, робочому місці і силових проводах.

Приступаємо до роботи

Насамперед необхідно відкрутити притискну пластину, яка утримує джерело живлення в статичному положенні. Великих зусиль докладати не доведеться, тому що з'єднання фіксується з мінімальними зусиллями. Уважно стежимо, щоб металевий інструмент не спричинився до короткого замикання. Далі прямуємо до розробленого фахівцями Автоевротрейд алгоритму, що полегшує роботу:

1. Наносимо на з'єднання клем невелика кількість проникаючої мастила. Швидше за все, клеми окислилися, і без змащення відкрутити болти буде проблематично. Після 1-3 хвилин, можна зняти клеми за допомогою ключа на 10.

2. Якщо зусиллям руки не виходить провернути і зняти свинцеву клему, допоможіть розсунути її за допомогою великої плоскої викрутки.

3. Виймаємо акумулятор, і ставимо його на рівну стійку поверхню. Перед тим як його витирати, уважно вивчаємо корпус. На брудній поверхні набагато простіше побачити патьоки електроліту. Якщо вони є, АКБ необхідно терміново замінити.

4. Протираємо робоче місце і сам корпус джерела живлення ганчірочкою змоченою в соді. 2-3 хвилини, і всі деталі будуть чистими і сухими. Відсутність пилу і бруду на корпусі і робочому місці головна складова в цілісності витратного матеріалу.

5. Так само за допомогою соди і ганчірочки (можна використовувати стару зубну щітку), очищаємо поверхню позитивного і негативного силового проводу.

6. Збираємо в зворотній послідовності. Нагадуємо, що спочатку необхідно підключати позитивний висновок струму, і тільки потім негативну клему.

Для максимального захисту з'єднання від корозії і окислів, покриваємо голий метал з'єднання захисним мастилом для клем.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок